Saturday, June 25, 2011

my new life in kmns....

mcm mne hidup kat kmns ni....
best gak la...
even mmg penat nak buat mcm2..tapi still have fun...
hai..
setiap hari naik turun tangga yg kami gelar tangga batu cave
makan lak lauk yang same aje..
(aku smpai x tau nak makn ape)
jalan punye lah jauh coz asrama aku atas bukit..
ramai manusia aku jumpa kat san bersama bermacam2 perangai lah..
tpi still best beb cz member2 aku mmg take care giler antara stu sma lain..
diaorg berjaya buat aku x homesick bile ade kat sne
life kat sne mmg bz dgn study aje lah..
x ade bende lain pun...
semingggu yang baru berlalu ni kteorg punye muka mmg x bermaya giler
ye lah ade shari tu 3x kuiz..
pnt tu mmg la kan..
pastu...hari jumaat bru nmpak muka segar masing2 cz hari khamis tu sume tido awal cz x ade bnde nak dikejar lagi..
but apa pun..
cerita budak matriks..
x same dgn dak2 lain la...

*pape pun :tanam kesabaran di tahap paling tinggi kerana sabar itu pengawal amarah..
(cewah yanie...???)