Saturday, October 1, 2011

bendahara kelas n laksamana kelas....

hari jumaat lepas banyak yg jadi.....seronok tu x terkata lah....
alkisah.........
aku dah lama x nampak dak kelas aku pakai baju melayu....
so aku suruh lah dak praktikum aku pakai tuk hari jumaat ni...(1hb 10)
*ni aku cakap dengan diaorg waktu jamuan raye...
 yg disambut dgn penuh nuur dari tuhan,beralaskan tikar yang di kait...
beratapkan langit yang terik....
pada pukul 5ptg....
 time tu aku cakap lah dgn salah sorang dak laki ni..mr A...
 "A jumaat ni pakai bju melayu tau,klu x pakai ko kena belanje semua dak perempuan dalam praktikum ni"hehehe dgn serba salah nye dia jawab "insyaallah ea yani..."
(kat sini aku dh tmbah skill mengugut aku hehe)
dgn dak lain aku pun ckap mcm tu jugak...
siap bgi msj peringatn lgi mlm tu...hehe...


pastu...hari kejadian...aku nmpak mr A pkai bju melayu...
time tu dah happy sangt2.....
pastu lak ble sume dak laki praktikum aku datg kelas sekali lagi senyuman mnis terukir...
sebabnye.......
semua dak laki kelas aku pakai bju melayu....kecuali beberape org...
dan semua nye warne yg sama ;hitam...kecuali sorg je...pakai warna merah.....
tapi aku x kisah tu...sebb yg penting impian aku tercapai.....
hehe

so sebagai konclusion........
LELAKI  +  BAJU MELAYU LENGKAP  =  SMART

SO lelaki2 kat luar sne pakai lah bju melayu ye klu nk tunjuk kan diri korg tu smart....

ok...thats it....
tutup cerita hari ni.....
=)

tak lupe.....
semua dak perempuan pun comel2 belaka time tu......