Monday, December 5, 2011

sangat best=)


*ni satu video dari aku tuk tontonan umum...
tapi aku interframe sikit je lah cz prepare tuk next slot...



semalam..

.aku dengan geng-geng kelas aku buat aktviti...

nk tau pe???

kiteorang main game explorace...
kena kan 4 org bufday yang nak kiteorg sambut...
hehe...
gamenye???
*reka pakaian
*teka teki lagu...
*aliran staw
*teka rasa..
* belon air...(this is the best part)

memang best sangat2 lah semalam...
sebab.....
akhirnye..................
................................
...............................
..............................
.................................
...................................
....................................
...................................
.............................
...................................
.....................................
.................................
.................................
.................................
..............................
..................................
......................................
................................
..............................
aku yang..............
BASAH....
disimbah air....
x cukup dengan air dalam belon tu tapi...
dalam baldi pun diaorang simbah...
huhu....
sabo je lah...
kan..?
nak buat mcm mane x...
4 orang dari 6 orang penganjur kena time tu....
dua orng lagi x kena sebab diaorg berjaya larikan diri...
best lah sebab kite orng praktikum pertama yang buat macam ni...
ramai je budak2 yang study kat bilik tutorial tu tengok kiteorg...
nk kata kiteorg budak kecik???
cakap lah...
yang penting ade memori tuk di ingat time belajar kat sini..
=p
credit to..:S1CP8...
sebab buat aku rase yang korang ni adelah family aku kat matrik ni...
sangat2 hargai korang...=)