Saturday, November 26, 2011

25hb nov 2011

0400...
pagi ni aku bru bce msj yang masuk dalam msj aku...
aku dapat berita gembira..dan berita sedih jugak pde mlm tu
aku bace berita gembira dulu...

"yani,cuti x? keluar jom..."..
ni msj dari member sek ren aku dulu....
mmg lame lah jgak kiteorg x jumpe...so ni bile dah jumpa...seronok lah.....

"salam,alfatihah buat syamimi 05 yang bru pergi menghadap illahi"
ni msj yg ke dua aku bce pgi tu....
terus aku sedap rase...
nak call member2 aku sume tido time tu....
so aku diam kan aje lah....

0710
aku g kafe d as usual lah ambik breakfast aku....
sampai2 sana....
dua org dak gemencheh panggil aku,,,
diaorg tnye lah sme ade aku dah tau ke blum benda tu...
time tu jgak aku ade jumpe ex-classmate arwah....
muke dia sedih lah...
x terkata...
aku nak tanye pun serba salah je...
sepanjang hari lah aku ingat kat arwah walaupun dia dah pergi....


p/s:: to kwn2 aku yg bakal  fly..
hati2 tau kat sana =)