Sunday, November 13, 2011

=p..

hari ni masuk hari ke 4 berturut-turut 
aku duduk kat library shah alam ni.....
munkin ramai yang fikir aku ni x ade tempat lain ke nak duduk?? 
kan??
tapi tah la aku rase mcm library ni dah mcm tempat persembunyian aku je...
kalau Nabi Muhammad dulu sembunyi kat gua hira'......
aku sembunyi kat sini....
ada jugak org tanya nape aku selalu pergi kat sini??
x bosan ke???
tah la yang pasti aku suka sangat kat sini...
maybe dari dulu memang selalu aku lepak library je...
sejak aku kecik lagi...
ada jugak terniat nak pergi jalan2....
tapi banyak benda yang menghalang aku.....
banyak sangat yang aku kena pikir??
mak aku sendiri pernah cakap yang aku ni banyak pikir...
tapi tah la...
entry ni aku saje buat nak cerita benda yang ade dalam hati aku..
ni lah akibatnye bile aku x bawak diari sebenar aku g mne2 kan?
emmmm....
tah la.....*lagi sekali ayat ni keluar....
aku rase better aku stop sekarang....
sebab aku dah x ade benda nak cakap lgi dah....




p/s..:kepada sesiapa yang bace post ni...
       thanks coz buat aku rase mcm aku ni ade lagi dalam kehidupan ni....
       walaupun aku x tau sape...
       but really thanks.....
pp/s..:aku x tau pe jadi dengan aku sekarang ni =)