Thursday, November 3, 2011

aku dah jadi mangsa.....

memandang kan aku dah di tag oleh member aku ni...
say hai tu zizie
dan ini....
yang pegang kamera ni...

aku dgn rajin nye jwb soaln dia ni.....hehe

 rule of this game:
  • post this rule...
  • write elevan thing about yourself
  • answer the question that the tager tag for you
  • create 11 new question for the people you have tag to answer
  • choose 11 blogger to be tag and post the link them on your post
  • NO TAG BACK!!
11 bende pasal aku....
  1. nick name..yani...(walaupun aku x tau dari mne dtgnye Y dari nme asal aku..)
  2. born on 26 april...cik taurus lah..
  3. sekolah: SRAI BTU BELAH,(skrg dh tukar nme tpi aku lgi ske gune btu belah),SMK(P) BUKIT KUDA, n MRSM GEMENCHEH
  4. sekarg...dkat KMNS...(aku x kuar lgi dri n9)
  5. tmpat lepak...library shah alam...mcm agak skematik je...
  6. makan aktiviti wajib bgi aku..
  7. sneakers is the best choc that i love to eat....
  8. ske bunga lily compared to roses
  9. hp msti ade kat tangan x boleh berpisah dah
  10. such a very talk active person...
  11. suke kumpul bju dri beli alat mekap..(ui...)
11 soalan dari zizie
  • komen sikit blog aku
         blog ko ok...just nice..n aku suke background ko...love polkadot.
  • korang suke tgok genre cerita yang mcm mne
          fantasi and animation....
  • kau sombong x?
          aku sombong???ko rase??? mybe sombong bgi org yang x kenal aku lah...
  • pandangan korg pasal aku?
          ko baik...cume aku tkut ble ko moody...im having a nice time with u..=p
  • minat korean x?
         minat tpi bukan yang penyanyi,klu pelakon tu x pe lah...
  • kampong kat mne?
          mak kat kendong n9,ayah kat sepang,........nak dtg? mai lah...
  • what you hate the most?
           ular..
  • korang lebih suke single or pasangan time study ni?
          klu aku suke couple...hehe jujur x?
  • selalu hangout dgn kawan kat mne?
          sekitar klang je..kl jarang...seremban selalu ble dah bosan dok dlm matrik..
  • ape yang menjebak korg untuk buat blog?
          sebabnye.....rahsia....hehe
  • selalu bangun pagi pukul berape?
          pukul 6.00 la biasenye

ni pulak tuk muiz..
1. cadangn penambah baikan blog ko??
aku x de cdgn or idea...sory..mcm ni lah org bru lpas ambik exam...
2.cerita melayu yang paling aku minat??
aku dh lme x tgok tv...so x tau cte ape yg terbaru ..*cian kan..dok hulu lg..
3.pengalaman paling terrible dn kelakar?
mse aku sek men dulu,mlm anual bulan sbit merah,aku x tau aku dpt jwatan mlm tu...so, kne pulak berkawat dpn pengurus chapter klang,so mmg hancur ar time kena ambik sijil tu..n x pasl2 dia lak kna ajar aku kwt ambik sijil..huish mmg mlu lah..dah la ade biro tuk chapter klang..huhu
4.ape yang ko patut jdi time dah besar t?
jadi org yang berguna lah stu hari t...yea?? x de idea ni..hehe 
5.ape pandangan korg ble aku sekali pandang dan berkali2 pandang?
pelik..ko sakit ea???
6.siri Harry Potter yg paling best???
aku x layn harry potter ni sangt lah..hehe..
7.movie n drama yg korg rase paling best?
My girlfriend is gomiho..dgn    JWG- despicable me...hehe mahluk mcm kacang tu sangt2 comel...
8.ape yang korg harapkan akan terjadi...
aku boleh kumpul dgan semua kwn2 aku...*haish dah msuk masuk mood sedih dah ni..
9. sejauh mne ke patriotikan korg?
sejauh aku jarak aku belajr dari pilah ke gemencheh..hehe
10.ble korg free korg buat ape?
aku akan berjaln2...n lepak je kt bilik..
11.sebarang kate2 nasihat tuk aku...
kepada muiz,,,aku setuju dgn ko yg biologi tu killer...huahua...fizik better lah..tpi chem most better..
so,tuk ko...ape pun yg ko ambik n ko akan hadapi pas ni.yakin je cz everything will going to be ok..??

      
    11 soalan untuk mangsa-mangse aku pulak...
    1. aku nmpak terlalu budak kcik ke?
    2. suare aku ni senang sngt nk cam ke?
    3. tempat mkan mne pling best bgi korang?
    4. ape pandgn korg pasl lelaki yg pakai glasses
    5. ape yg korg buat klu korg marah?
    6. ape bnda yang most memorable bg korg?
    7. ape erti kwn bgi kog?
    8. ape impian korg yg paling korg nak capai?
    9. 5 word that can describe me?
    10. bnde yg paling wat korg fed up
    11. 5 ciri lelaki/permpuan yg korg minat
    my next victim was...

    ok ni je yang boleh aku tag sbb yg lain sume dah di tag....
    so have a nice time to answer it...
    p/s:creadit to....zizie n muiz...