Sunday, August 25, 2013

sahabat selamanya... =)

ok tengok tajuk pun dah tau kan?
mesti pasal sahabat....
yeah..
satu perkataan yang sangat2lah susah nak digambarkan....
satu perkataan yang mudah terucap.. tapi x mudah nk tanam dalam hati ni....

pernah x terfikir, bila kita pejam mata n teringat kat kawan2....
nama sapa yang pernah keluar dulu dalam hati kita??
pernah x??

yes.. mungkin entry ni x ada org nk baca... but aku nk buat jugak....

>sekolah rendah agama integrasi batu belah:

sekolah first aku... yup kami bertiga... aku, nisa, ain.... ok tu lah dulu....
dan sebab kawan2 kat sekolah tu lah aku berada kat tempat aku sekarang...
kami x rapat.... ada geng dari sekolah lain....
but ukhwah tu tetap manis....
tapi kami sentiasa cuba menjalinkan hubungan tu....
jauh lah mcm mne pun....
sekolah lah ceruk mana pun....
sekali sahabat tetap sahabat....=)

ada yang aku ajak beraya... tpi kata.. "x nak lah korang geng pandai2"
sekali dengar ayat tu... aku rasa sedih...
kami x pernah membeza2 kan taraf pendidikan....
atas sebab tu ukhwah tu x terlaksanakan....
serius memg sedih.... malah amat2 lah....
ye lah mcm x best lah kan.... org ckp mcm tu....


>sek. men (p) bukit kuda..

sekolah kedua aku....kat sini kami berempat... aku, pia,hajar, n aida...
sekarang semua dah ada haluan masing2... yg menyukarkan kitaorg nk jmpe...
dan geng kami bertambah dengan farah,hani,diyana,nazirah,raz...
ni jadi rapat bila aku dah pindah sekolah....
yes sebenarnya aku x berapa rapat dengan diaorg....
aku akui tu....
sebab aku jelez... hahaa...
diaorg sme sekolh, sme matrik....
somcm bnyak benda aku tertinggal dengan diaorg....
dn di atas ledakan teknologi sekrg ni.... semua guna whatsapp dah...
x ade lgi yg nk call....
haha... truly speaking... aku jealous dengan diaorg.. ok full stop


*sek lain... nak cerita ke?? tengoh lah kalau nk sambung ye?? hehe