Saturday, February 12, 2011

ahhh!!!! grrr!!!! (dugaan aku) part 2

hari ni sbnarnya dah hari ke dua lpas aku tulis yg bahagian pertama tu...tapi...apa2 pun aku tetap akan smbung jgak..

mlm tu...
aku pn cerita la kat mak aku pasal pe yang jdi tu kan...pas tu suprisenyer ade sorg kawan mak aku ni cl tnye anak dia mna...padahal sungguh aku ckap aku x jmpa pun dia kat mid tu even aku yang deal dgn dia aku nak jumpa..tp ketetapan kan so aku x jmpa dgn dia...kepala aku dh mle pkir mcm2 dah...ye lah ape2 pn aku tetap risau cz aku akn jdi tmpat pertanyaan nnti...

lepas tu plak kwn aku yg jmpa senior tu bg msj ckap 'benda' tu best...bila aku tnya sumpah ar dia bgitau yang dia x bleh bgtau apa benda nyer..klu korang sure korang bengang kan...aku wktu tu akibat skit hati...aku pn g la tido tuk tnangkan diri

tah knapa pulak tah  dlm kul 10 aku terjaga balik...nak tido balik pnya lah susah di tambah p[ulak dgn ada orang bakar mercun sampai kul 1 pg..bemang aku sabar je la last2 aku tido blik pkul berapa tau? kul 3pg huhu tak pernah di buat dek aku la berjga mlm2...

p/s: tu la cerita aku tuk hari yang pnjang dan pnuh dgn dugaan hehe..
semoga berjumpa lagi...
tata...titi...tutu.....