Thursday, February 17, 2011

hhmmmm..

aku bca stu blog ni..ade la yg tersntuh nye..tah la tetiba time tu aku teringat ksah lama..tah la time tu aku just ingat nak borak dgn dia mcm KAWAN je...tapi orang lain da ingat yang aku nak yg istimewa dgn dia..tah la lagi pn aku dah lupa kan benda tu..so life must go on right? so aku nak tnggal kn benda tu just as one of my memory..dia ttp kawan aku..hehe wak tu tulis antry ni aku tgh makan snekers hehe coklat kgemarn yg sngat jarng dpat mkn kat maktb dulu cz nak save duit..

bile ckap pasal maktab kan aku tringat blik bnda2 nakal yg pernah aku buat kt situ..aku rindu dunia sekolah..hehe,,kpada budak2 dorm aku 109/309,(syifa.hana,shameen.iera,miza,zira,tira) hehe aku teingat waktu kte jerit2 waktu dgar perlawanan bola kt radio sampaikan jiran dri dorm sebelah dtg tegur tpi kte buat derk je..waktu kna bersihkn tnas hehe main2 air,seronok,,tido smpai lpa nak gi recall,hehe peristiwa katil trangkat..hehe klakar n bnda tu x munkin akan berulang lgi kn? sume nya tnggal memori..sory klu waktu spm tu aku x bnyak dduk kt dorm..tpi tau la yang aku just nak ubah suasana..cz katil aku mnarik aku tuk tido..hehe

tu bru dak dorm..x masuk lgi dak2 aspuri thun lepas..mcm2 cerita..dari pahit mcam hempedu sampai ke yang semanis madu..sgala2 nya msih teingat..hehe kpada dak dom 115 dgn 107 n 108..thanks cz kasi aku lepak kat stu..k kte pergi plak kat kelas..huhu sumpah klas tu mmg bising plus aku sekali yang buat bising hehe.. tpi tetap ada knangan mnis dkt situ..hehe tpi nak ucap sory sesangat cz aku x bnyak contect korg..tpi apa2 pn korang tetap aku ingat..hehe..

now kte pergi kat ckgu2 pulak..aku nak ucapkan terima kasih sangat2 dkt cikgu2 yang mengajar aku..even aku bukan la budak yang perform sngat tp aku dah buat yang terbaik tuk majukan dri aku..teringat dkat cikgu emyliyana..sepanjang hampir dua tahun kteorg kat sna,kte orang la yang mnyaksikan segala perubahan dia..dari anak dara ke bini org dgn dia jdi mommy sblum kte orang kuar dri maktab.. tpi aku tetap nak jugak terima kasih kat cikgu yang really supported kteorang..saya mintak maaf atas sgala knakaln spnjang saya kt situ...doakan saya ye..
ok..thats all for tis time
g dulu..
grrrrrr.....(','..)