Tuesday, April 19, 2011

kalau lah...

kalau lah aku......
.........
.........
...','.....
............
..........
....loading......
zzzzzzzzzzzz
..............
..............



huahua mesti tension je..hehe...aku nak cakap kalau la aku tinggi ape jdi ea? hehe.. mcm mana la rupa nya..mesti cam pelik je..dan kalau kawan2 aku jumpa pesti pandang aku pelik...dan soalan pertama yang akan diaorang cakap ialah..."eh,yani dah tinggi..pakai kasut tinggi ke?" ha itu la soalan pertama yang akan ditanya..kehkeh..pe la yanie ni x de topik lain ke..tapi aku tak kisah pun dioarang nak cakap apa..aku happy je dgn ketinggian aku ni.. hehe..ye la orang selalu cakap yang aku boleh dapat duit raya lebih dari diaorang kalau aku still maintain mcm ni..hehe tapi kan???*ha pe yang tapi lak tu... macam mna rasanya jadi tinggi ea..mesti seronok cz senang nak nmpak bila sesak2 kan? klu aku lak kena menyelit2 bru nmpak hehe..tpi seronok tau selit2 ni..terlindung dari panas coz orang yang tinggi2 dah tutup aku hehe.. betul x?? aku nak menyorok pun senang hehe..boleh masuk mana2 celah yang muat la hehe... 
ok la stop it yanie hehe..
ok thats all for today
daa~
have a nice walkbloging ...