Sunday, May 8, 2011

aku sayang semua org di sekeliling aku....

semalam dengan hari ni semua sibuk dgn hari ibu kan..tapi aku saje nk sambut lambat..
haa... jgn fikir lain...
aku saje nak sambut lambat sebab.... 
aku nak mak aku tau yg aku nak tunjuk kn syg aku bkan hanya pada hari ibu je..
cheeahh...
cakap mcm semangat lak kn..
tapi mcm tu gak..
aku selalu buat salah dgn mak aku..
aku selalu wat mak aku cedih..
dgn mcm2 lagi la...
tapi yg pasti aku tetap sayang mak aku..
sebab mak aku x de pengantinye..
kan2..betul x??
so...
untuk mak,
 'ibu,ibu,engkaulah ratu hatiku..bila ku berduka engkau penghibur selalu,,ibu...'
arhhh..klu la boley tukar jdi emak kn ade feel sikit sebb aku penggil mak aku emak or mak..tpi nnti pelik lak??
hehe..itu je la..ringkas dan padat x ucapan tuk mak aku tu hik2..

untuk kawn2 aku lak 
yang tengah pening tu..korng pikir la yg terbaik tuk korang sebb apa2 yg korg buat..ingt family k? 
walaupun family bercerai berai or bergaduh sakan pun..tetap family yg sekolah kan korg..
bukan apek jual sayur kat pasar tu na..
yg penting..
ukhwah jangan sampai putus baik dgn kawan apatah lagi dgn family..
ok semua..pham??*hik2..

so...
kata2 tuk hari ni....
be the best,beat the rest...
ni yg cikgu sek rendah aku letak kat kertas yuran tuisyn mlm..
tapi aku makin kurang praktik kan bnde ni sejak kebelakangan ni...
dengan ini....
aku nak tanam balik semangat aku..
ok thats all....
need go tu sleep..walaupun mte aku x nk lelap lgi..


pstt: aku tulis bnde ni..pas aku dapat feel g uitm cz aku tulis ni kat dorm di uitm s.alam..
       emm cm mer aku bley masuk????
       well aku kan kecik..jdi senang la nk seludup...haha...
       boley pulak kan???