Friday, May 20, 2011

prajurit-prajurit 93,berlepas dari rumah

start ari ni ramai yg dah pergi smbung belajar..
uitm la terutamanye,,,
kalau aku pilih situ mesti aku dah g kan???
aku berlepas 23 ni dgn dak2 matriks lain...


tapi aku rase ralat la...
aku rase mcm memori cti ni x bnyak tuk aku abadikan sepanjang aku kat sana nanti...

wish list aku...

  • aku nak sangat jumpa cikgu2 sekolah rendah agama integrasi batu belah.yang dah pindah2 ke sekolah lain..cikgu yg awal2 mewarna kan hidup aku selepas cikgu tadika dgn ustazah(time 5 n 6 tahun)..rindu sangat2..aku rase mcm apa je ble pikir bnde ni..
  • aku nak sangat jumpa kawan2 aku kat sek yang sama..mmg la boleh ikut facebook tapi..x sama dgn apa yang ade bila dpan mata...
  • aku nak sangt jmpa kawan2 aku yg dekat bukit kuda..mmg la aku selalu keluar dgn pia,farah,raz,naz,diyana..n hari ni aku jumpa ikin,pija dengan hajar.. tapi...aku still x jumpa hani, aida, bharaty,dan yg lain2...terkilan kot..pasni semua dah jauh..tapi aku x sempat jumpa dgn semuanya walaupun hakikatnya semua tinggal di klang...rezeki x dtg lagi untuk aku jumpa diaorg..sedih,,,
  • aku nak sangat jumpa dak2 maktab aku yg aku rapat..sume dak2 bilik aku..dak2 permpuan homeroom aku dgn dak2 kelas aku,expecially ain,zizie,matun,syamim,dak2 aspuri..diela,allia,didi,tasha,dan lain2...
  • dak2 alk,plus dgn cikgu2 maktab yg x sempat jumpa dlu...dgn dak2 laki yg selalu layan chitchat aku..


memang orang boleh cakap nape aku x g time cuti2 tu..tapi tah la...bukan x nak,,banyak masalah  yang menghalang..nampak je aku mcm ok..
but sungguh aku rindu...
tah la...ada yg ajak aku kuar tapi time tu sungguh aku ade hal lain yg aku dah jnji dgn org lain..berkali-kali mcm tu,,last2 org tu dah x ajak dah cz dia tau apa tg akan aku respond...
aku x harap mcm tu..aku nk jumpa dia,,nak sngt2..tapi tah la...
untuk dia.."maaf sangat2...bukan aku x nak jumpa ko..tapi tiap kali ko ajak keluar aku betul2 dah set dgn org..maaf...aku nk jmpa ko...tpi x pe la lain kali ade kan.."

nak kata terasa..mmg aku terasa,,tapi maksud kate terasa tu bukan la sampai hati,.aku terasa luar je...*eh pahm x??...aku just sedih...org yg btul2 aku nak jumpa aku x jumpa..ye aku pegang kata kwn aku mybe dia ade hal lain..but dari dulu..mmg susah nk jumpa dia..sape x sedih..

klau dulu keputusan aku msuk maktb..diaorg x nk lepaskan..tapi aku g walaupun aku tau masti susah nk together balik..x pe la aku sabar je time tu..tapi hati aku x..aku btul2 terasa kehilangan dia..org yg dulu rapat..3 tahun.. pastu tetiba aku x jumpa dia..pejumpaan dgn dak2 yg sme geng dgn dia x sama aku rase kan sebb tiap kali aku kuar dgn diaorg aku mesti tnye nape dia x join...sedih kot..aku bnyak dgr cite pasl dia..tapi aku x tau la..dia tau x pasl aku..


chop2: aku rase dah la smpai sini..aku x leh nk x leh nak sambung..
"selangkah aku kehadapan..yg dibelakang x pernah aku lupakan.."