Friday, May 20, 2011

kalau aku x ade...

kalau lah aku x ade..apa la akan jadi dengan blog aku..facebook aku...
even password aku mak family aku tau..tapi pasti nye x sama kan entry lepas tu...
aku tulis entry ni lepas aku g blog Mr.k yg cerita tentang rakan blogger yang dah pergi dijemput ilahi
entry ni jugak aku tulis lepas aku tengok cerita Nur Kasih scene kereta Adam,,excident dan terbalik..
dia mcm mengimbau balik kenagan time aku excident dulu dalam post aku yg lepas2..
mmg aku syukur aku selamat tapi..memori tu tetap x boleh lupa..
aku dah membayangkan diri aku kat tempat adam tu..
mmg la kalau ikut hati aku menjerit time tu..
aku x sngup nk tgok scene yg menggambarkan excident tu..jiwa aku seaakn melayang lepas scene tu..dan secara automatik jiwa aku seakan2 melayang..munkin org yag alami bnda tu tahu mcm mne perasaan nye..kan??