Sunday, March 20, 2011

aku insan yang lemah...

mcm-mcm rasa aku rasakn sekarang ni
...benci..
...marah...
...sedih....
..gembira...
..sayu....
sume benda tu aku tengah rasa kan skarg ni...
aku x mampu nak lawan perasaan ni...
munkin org nnpak aku ok je..
tapi tau la aku rasa lemah sangat sekarg ni...
knapa aku x mcm org lain ea?
knapa aku ingt bnda2 yang selalu buat aku skit...
bukan stakat sakit badan tpi aku sakit jiwa rsanya bla ingt bnda ni....
aaaarrrrrggggghhhhhh.......
B...E...N.....C...I.....
sape yang nak tolong aku?
really need u to let ur hand to hold me up..
susah nya bila dh jtuh dlm diri sendiri...
pape pn yani ko kna kuat
sebab pas ni bnyak lgi yg ko akan alami....
huhuhuhu..
but please let me rest in peace....
gud bye sad memory...
k la chow dlu la...
mutiara dh dkt hujung mata ni....
x tahan....
assalamualaikum......