Monday, March 7, 2011

idup penuh semangat!!!

hehe hari ni aku happy je cz x de benda yg nak di buat hehe
nak cte pasal kngan je kang ade yg boring..
tpi kn aku still x lpa la kat kwn2 aku yg ade kt sek perempuan dlu wlaupn aku msk mktb...
ye lah kwn kn? bkan snang nak lupa baik yg manis or yang pahit..kn2?
ari ni aku nak cte lak psl kwn2 aku yg kt sek perempuan tu...
mcm2 perangai diaorg n mcm2 rgam tpi diaorg ttap the best yg aku knal hehe
ye ar dlu pernah aku ngis kt sekolah diaorg pjuk hehe
hehe bila jln kaki nak g klang diaorg lyn aku cm adik(aku kn yg ter'kecik' antara diaorg tu)
hehe tpi banyak la benda2 yg jdi smpai ade org yg jelez dgn kteorg smpai tmbul la fitnah..
tpi still teguh hehe..
aku rndu gler nak jmpa pia,hajar,aida,farah,nadzirah diyana,inying,faiq,hafizah,shuhada,najwa fatin,yuhaili,fadhila.dgn lain2 la..
aku rindu nak jdi NAKAL cam dulu...(uhuks..nakal sngat ke?)

*sjak x de keje ni imbau knagan je la aku,,hehe