Sunday, March 6, 2011

teringat2....


ni la slh stu yang jdi time kt maktab dulu...

dulu tyme mula2 msuk sumpah ckap aku rasa cam nak balik je...
ye la aku tinggal kan pe yg jdi actvti harian aku kt umah tuk msuk asrama..
tarikh msuk...10hb feb 2009..sepanjg tu aku just be a very quiet girl except in my room..
ni pn sebab shock cz 3 thun beb sekolah permpuan tetiba lak ade laki so it differnt kn?
dah tu pas cti cny bru aku be myself..
nak ckap rindu?..
aku mmg rindu khdpan lama aku lgi2 dgn family dgn kwn2 sek perempuan aku dll la..
pastu mcm2 jdi kt maktb..
klu nak cte stu2 mmg aku x lrt nak tulis..
 apa2 pn banyk sngt kngn pahit mnis tu...nak ulg blik?? mustahilkn??
hehe aku nak say thanks kt ....
dak2 klas aku
  • akmal dgn fakhrur la yg pastinya cz aku pling ingt psal korg bwk lri aku pnye beg
  • muiz cz jdi kwn aku walaupn kejap
  • zizie,zira,syamim jdi tmpt aku pnjam mp3 ble boring
  • iesza,syima,mia,wardah,suhanis,fadil cz jdi tutor aku..
  • matun cz jdi buddy yg dok sblah aku kt klas
  • sayidah,hatb n khuz cz trima aku join group sem
  • intan cz jdi org tmpat aku lepak ble dah pnt stdy kt blik
  • khuz dgn faiz..cz jdi kwn terbaik aku luah crta..
  • faaiz cz jdi komplot aku..
  • dgn lain2 la yg pnuh kn idop aku kt maktb tu 
dak2 dorm ak
  • miza-bnyk bgi sumbgn mkanan hehe
  • syameen-jiran belah ktil aku yg sngt la cool hehe
  • syifa-org dpn aku bnyk tman aku mlm2 n dgr potpet aku
  • zira-roomate,classmate dn groupstudy aku yg lepak je wlaupn ade bnyk bnde trjdi dlm stu mse dgn bank mkanan kteorg dlm dorm(aku rndu kuih gunting mak ko)
  • tiera-kd aku yg slalu ceria
  • hana-org yg slalu bgi smgt kt aku...
  • iera-org yg bnyk snym..klu crita mmg smgt hehe
*miz u all
lastly..
dak2 lain

  • loya,diela,-org yg bnyk layan n tau psl aku
  • didie-pakar facial aku kt sne
  • tasya-org yg mmg happening
  • miera a.k.a kak long-tmpat aku ngis hehe
  • dak2 aspuri yg bnyk tolong aku..
hehe rasa mcm dh cukup dah bebel ni tpi mmg aku rndu gler kt semua org kt sna termasuk cikgu2 dan acik koop x lpa kt senior2 aku yg msih dlm memori ni....
rase nye dah la..klu nak tau psl diaorg cri kt fb ea
chow dlu...
grrrrr.....


*mak aku kta kuar spm 23hb(dia ksitau cz aku asyk tnye je hehe)