Monday, March 21, 2011

dua hari lagi......

waktu ini lah semua org yg ambil SPM'10 nak rasa berdebar n segala2 lah... tapi apa2 pun buat kawan2 aku yg akn ambil kptsn x kira la kt mna pn...semoga selamat dan tabah hadapi segalanya....huhu
aku pn tkut giler ni..tah la....
klu org kata pernantian tu suatu penyiksaan aku sokong cz aku btul2 tkut dgn apa hasil nya ni....apa la jdi agaknya dengan....subjek yg aku ambil.....
.....bm.....
....bi...
....mate...
....sej....
....ag....
....addmate....
....bio....
....physc....
....chem....
hai pe la agaknye ye....tuk kwn2 yg singgah kt sini smoga kita semua dpt yang terbaik antara yg terbaik la...semoga dpt kita gembira kan mak ayah..dan cikgu2 kita.....
takut....
ok pergi dulu ea...
nak cari sesuatu yg boleh redakan perassan aku ni...
papai.....
grrrr...